Ridzler! 2011-01-18 @ 15:04:13

Sista gången jag såg Emil och Oskar innan de for på sin långa resa genom ett förstört australien. Men förhoppningsvis så kanske dom hjälper till att bygga upp östkusten efter denna stora show av moderjord!
Vi for på bio och såg Tron:Legacy och måste säga att den var det jag förväntade mig, första filmen hade väll mer charm än denna 3Dactionfyllda film. Det som var så tråkigt med den var att men genast förstog nått som skulle vara en twist på slutet, vilket jag antar att minst en tredjedel av publiken snappade upp direkt, tänker inte säga vad det var men ni kommer märka. Att Daft Punk (iallfall jag är 90% säker att det var dom) visade sig i filmen var ju en underbar sak, dom har ju gjort soundtracket till hela filmen. Man fick höra framtidsmusik till actionfyllda scener med lite klichéer... Många klichéer... Det vore ju också ett minus men det var vad jag förväntade mig av den, om man ska göra en uppföljare till en kultfilm som Tron så kommer den inte uppfylla samma innovativitet, den kommer kompensera med ny teknik och en ny vinkel på det hela (religion). Jag skulle dock rekomendera den till alla syfyfantaster som sett första filmen, ni kommer kanske hata den emn ni kommer iallfall få se deras försök till att få in Tron till nytt folk så de ser en bättre film för att förstå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: