Slapp you across the face with a rubber dildo 2011-04-08 @ 16:38:24

Handlat på systemet inför helgen... Blir inte så mycket som det brukade, vart cirka 12 öl som ska räcka hela helgen. Fast ikväll ska jag träffa en pingla som jag smsat med ett tag. kan bli kul och kan bli katastrof, men det är ju bara en del av äntyret!
Om hela kvällen går som planerat så kommer jag och hon fara hem till mig efter jobbet, vi stannar där ett tag och pratar och har kul, sen far hon hem runt 1-2 och jag far och festar vidare hela kvällen och taggar inför GLASSMÄSSAN imorgon. Det är det som är helgens höjdpunkt (fast tjejen kommer ju nära måste jag säga, verkar väldigt söt)

Annars är det ju bara att planera inför peace and love som gäller, lyssna igenom alla nya band och se ifall det är nått värt att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: